onsdag 4 juli 2007

Förbereder ett bad



Efter att ha stått ute på en åker i hällande ösregn på auktion i flera timmar, är det precis vad man längtar efter. Väldoftande badskum från Provence, levande ljus såklart! (dock inte med på bilden, aj-aj ) och helst ett glas bubbel i handen.
Har massor av bilder som jag vill dela med er, men tekniken spelar mig ett litet spratt, bilderna lägger sig på tvären allt som oftast. Detta skall förhoppningsvis strax vara åtgärdat. Så titta snart in igen. En riktigt bra dag till er alla!

7 kommentarer:

Milly sa...

Du har en så underbar blogg, full av inspirerande bilder. Tack för att du vill dela med dig av dina bilder, ditt hem. Blir så glad av allt det fina jag ser :)
Ha en bra dag!
Hoppas det är ok att jag länkar dig? kram/milly

Lykke sa...

Åhhh så lockande det ser ut. Vilka vackra badprodukter du har valt.

Anonym sa...

Tillbaka från ett par dars camping - och du är i full fart med att inspirera oss med dina vackra interiörbilder!

Svart är vackert som accentfärg till den vita basen. Jag gillar allt!

Titta på mitt senaste inlägg, som handlar om kontraster...

Ingela :)

LantlivsAnette sa...

Så vackert..vilken fin porslins bide med vackra saker i, förstår att du längtar efter ett bad om du varit ute på Auktion hela dan..Anette

MODERN COUNTRY sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
MODERN COUNTRY sa...

For en nydelig blogg du har, ble helt betatt av bildet med lysestaker, helt nydelig!! Glad jeg fant din blogg :)

Interiørhuset sa...

jeg bare elsker dine nydelige bilder...alt er så vakkert og jeg får masse inspirasjon. Jeg har linket deg